بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان و اعضای کمیسیون اصل نود و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی از شرق استان هرمزگان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با عزیمت به شرق استان هرمزگان به همراه نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون اصل نود و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی از مناطق کم برخوردار بازدید به عمل آوردند.

دکتر ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان به همراه نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون اصل نود و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در ابتدای این بازدید میدانی از شرق هرمزگان از مناطق کم برخوردار شهرستان های رودان و میناب بازدید به عمل آوردند.
در جریان این بازدیدها معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان و اعضای کمیسیون اصل نود و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در دیدار با مردم از نزدیک در جریان مشکلات آنها در بخش های مختلف از جمله راه، بهداشت و درمان، آموزش، مسکن و… قرار گرفتند.
دکتر ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در ادامه به همراه نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون اصل نود و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی از شهرستان های سیریک، جاسک و بشاگرد به صورت میدانی بازدید کردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان و اعضای کمیسیون اصل نود و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، در جریان این بازدید ها در دیدار با مردم مناطق مختلف شهرستان های سیریک و جاسک از نزدیک در جریان مشکلات آنها به ویژه در حوزه صید و صیادی قرار گرفتند.
بازدید از شهرستان بشاگرد دیگر برنامه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان به همراه نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون اصل نود و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در سفر به شرق استان هرمزگان بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا