دستور استاندار هرمزگان برای رفع مسائل مردم روستاهای شهرستان جاسک/اتخاذ تمهیداتی برای رفع موانع اجرایی طرح های شرکت پتروپالایش مروارید مکران

استاندار هرمزگان در بازدید از شهرستان جاسک، دستوراتی برای رفع مسائل مردم روستاهای این شهرستان، صادر کرد.

دکتر فریدون همتی در دیدار با مردم روستای کوه مبارک شهرستان جاسک، به فرماندار این شهرستان، دستور داد، اقدامات لازم را در خصوص رفع مشکل کم آبی و بررسی هزینه آب بهای مصارف خانگی در دوماه گذشته انجام دهد.

استاندار هرمزگان همچنین در دیدار با مردم روستای گزدان شهرستان جاسک، دستورات لازم را در خصوص تصویب طرحی در شورای مسکن شهرستان و استان به منظور سند دار کردن مسکن اهالی این روستا صادر کرد.

استاندار هرمزگان همچنین دستورات مقتضی را در خصوص تکمیل شبکه آبرسانی، شبکه برق و زمین چمن مصنوعی این روستا صادر کرد.

استاندار هرمزگان همچنین از زمین چمن مصنوعی و استخر مجموعه ورزشی شهید لشکری جاسک بازدید کرد و با ورزشکاران حاضر به گفتگو نشست و مشکلات این مجموعه را مورد بررسی قرار داد.

استاندار هرمزگان در ادامه از محل احداث شرکت پتروپالایش مروارید مکران در منطقه بونجی شهرستان جاسک بازدید و روند اجرای طرح های این شرکت را مورد بررسی قرارداد.

دکتر همتی در این بازدید و پیگیری برای رفع موانع اجرایی پروژه، گفت: به منظور رفع مشکل معارضان اراضی واگذاری به این شرکت، ضمن تعامل با افراد صاحب حقوق، از ظرفیت دستگاه قضایی و فرمانداری جاسک نیز استفاده خواهد شد.

وی همچنین در این دیدار بر استفاده از توانمندی نیروهای بومی منطقه در پروژه های در حال اجرا تاکید کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا