افراد ۴۸ ساله به بالا در هرمزگان برای دریافت واکسن کرونا در سامانه اینترنتی سلامت ثبت نام کنند

جانشین رئیس و سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان گفت: افراد ۴۸ ساله به بالا در هرمزگان برای دریافت واکسن کرونا در سامانه اینترنتی سلامت به نشانی salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

دکتر علی رئوفی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، با اشاره به اهمیت طرح شهید سلیمانی، عنوان کرد: با توجه به نقش مهم و بسزایی که طرح شهید سلیمانی در شناسایی افراد مبتلا کرونا و غربالگری دارد این طرح با قوت در هرمزگان با بسیج امکانات تداوم یابد.

وی افزود: قرنطینه افراد مبتلا به کرونا برای کاهش سرایت بیماری از اهمیت بسزایی برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در اغلب مناطق هرمزگان، گروه‌های شغلی دو، سه و چهار تا پایان هفته جاری همچنان تعطیل می باشند تا از سرایت هرچه بیشتر ویروس جلوگیری شود.

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان، در خصوص نحوه فعالیت ادارات، تصریح کرد: با توجه به وضعیت قرمز و بحرانی اغلب مناطق هرمزگان، دستگاه های اجرایی با حضور یک سوم کارکنان فعالیت خواهند کرد و دو سوم کارکنان باید دورکار باشند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان، تصریح کرد: مردم شریف استان با توجه به سرایت ویروس دلتای هندی به اغلب مناطق استان برای حفظ سلامتی خود و همنوعان حتی الامکان از مراجعه حضوری به دستگاه های اجرایی در هفته جاری خودداری کنند تا از گسترش هرچه بیشتر ویروس در سطح استان پیشگیری شود و امور را از طریق تلفنی و ظرفیت الکترونیکی دستگاه های اجرایی دنبال کنند.

رئوفی افزود: با توجه به وضعیت حاد کرونایی هرمزگان درخواست تعطیلی یک هفته ای استان به ستاد ملی کرونا مجدد جهت بررسی و اعلام نظر ارسال شده است.

وی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون سریع افراد ۴۸ ساله به بالا در هرمزگان، افزود: فرمانداران با بسیج امکانات، افراد بالای ۴۸ سال را برای دریافت هرچه سریعتر واکسن کرونا ترغیب کنند تا شاهد کاهش آمار بستری ها و فوتی ها باشیم و ایمنی نسبی در سطح استان ایجاد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: واکسیناسیون نقش بسزایی در کاهش آمار مرگ و میر کرونا دارد و مطالعات علمی بر این مهم صحه گذاشته است.

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان، افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان از ظرفیت صداوسیما و رسانه های جمعی برای ترغیب مردم به تزریق واکسن جهت ایجاد ایمنی نسبی در استان بهره گیرد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان، تصریح کرد: با توجه به وضعیت بحرانی و قرمز اغلب مناطق استان، امکان برگزاری نماز جمعه در شهرهای قرمز مهیا نیست.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا