بازنشستگان نمونه استان هرمزگان مورد تجلیل قرار می‌گیرند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان، از بازنشستگان نمونه استان هرمزگان به صورت وبینار تجلیل خواهد شد.

نازنین شیبانی در دیدار با مدیرعامل صندوق بازنشستگی هرمزگان، عنوان کرد: هفته آینده همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان، از بازنشستگان نمونه استان هرمزگان به صورت وبینار تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین پنج نفر در استان هرمزگان به عنوان بازنشستگان برتر انتخاب و در جلسه ای از آنها تقدیر خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان افزود: صندوق بازنشستگی استان هرمزگان، ملاک انتخاب بازنشسته نمونه را فعالیت‌های ارزنده و تاثیرگذار در دوران بازنشستگی و براساس شش محور علوم، آموزش و پژوهش، فرهنگ و هنر، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، فعالیت‌های اجتماعی و عام المنفعه، فعالیت‌های ورزشی و تندرستی و ایثار و فداکاری قرار دهد.

شیبانی تصریح کرد: بازنشستگان، اطلاعات هویتی و پایه خود را در بانک اطلاعات صندوق بازنشستگی استان هرمزگان وارد نمایند.

وی گفت: بازنشستگان به عنوان قشری زحمتکش که عمر و جوانی خود را در مسیر خدمت به جامعه صرف نموده اند و سرمایه ها و گنجینه های علم و تجربه، اینک نیازمند احترام و تکریم بیش از پیش از سوی مسئولین و آحاد مردم و اجتماع می باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: همایش های این چنینی که امسال به دلیل بیماری کرونا به صورت وبینار برگزار می شود، کمترین کار ممکن برای تقدیر و تجلیل از خدمات شایسته بازنشستگان است و ضمن تکریم هر چه بیشتر و رسیدگی به وضعیت معیشت، درمان و رفاه آنها، باید در همه عرصه های اجتماعی و فرهنگی و … از تجربه آنها در جهت پیشبرد اهداف نظام و ارائه مشاوره های مفید بهره مند شویم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا