هادی کسایی زاده خبرنگار در اندرزگاه ۲ زندان فشافویه در اتاق ۴ زندانی است

سید هادی کسایی زاده خبرنگار با شکایت فرمانداری شهرستان ری و برخی کاندیداها پس از ۱ روز بازداشت در اتاق تاریک و بدون امکانات کلانتری در بدترین شرایط با دستبند و پابند به زندان تهران بزرگ منتقل شد.

به گزارش اشکان نیوز ، کسایی زاده در ماه‌های اخیر گزارشاتی را علیه فساد انتخابات ، خرید و فروش رأی در باقرشهر و کهریزک منتشر کرده بود همچنین چندی قبل هم مورد ضرب و شتم قرارگرفته بود به خاطر انتشار این گزارشات که الان در اندرزگاه ۲ زندان فشافویه در اتاق ۴ زندانی است.

وی اعلام کرد: این اتاق ۱۲ متری بدون امکانات ۱۶ زندانی را در خود جای داده است.

کسایی زاده طی تماسی تلفنی تأکید کرد: که تحقیر شخصیت و دستبند و پابندزدن به خبرنگار برای انتشار خبر و اتهامی که اثبات نشده تخریب جایگاه رسانه است.

او گفت: شایسته نیست خبرنگاری را برای انتشار خبر ضدفساد همراه با اتباع پاکستانی و معتاد غیرمجاز در کثیف‌ترین بازداشگاه کلانتری بدون حق تماس با خانواده و بدون غذا ۲۴ ساعت زندانی کنند.

وی همچنین با تأکید بر اینکه این نقض حقوق بشر ، قانون اساسی و مرگ رسانه در کشور است، گفت: من دزد و رانت خوار و کلاهبردار نیستم، من محتکر نیستم، من خبرنگارم که آزاد کار می‌کنم،

وی اعلام کرد: از آقای محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه می خواهم رسیدگی کنند، از آقای رئیسی که مدعی مبارزه با فساد هستند می‌خواهم رسیدگی کنند، از آقای روحانی چیزی نمی‌خواهم چون او مقصر تمام بی‌حرمتی‌ها به این جایگاه است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا