کجایند آن گروه مطالبه گر؟!

کامبیز حسین پور

در خبرها، از دست رفتن نوجوان فارغانی به دلیل عقرب گزیدگی را خواندیم که در رسانه ها انعکاس متفاوتی پیدا کرد اما از آن‌سو برخی مسئولان و برخی روابط عمومی‌ها فقط تکذیب کردند!… و مسوولان رده بالا دیگر…هیچ..!

اینکه برخی مدیران و مسوولان روابط عمومی‌ها عادت کرده‌اند تا کلیه اخبار منفی حوزه خود را تا پای جان تکذیب کنند، و خبرنگاران را تهدید به شکایت و دادگاه نمایند، چیز تازه ای نیست، و در پرونده اغلب خبرنگاران استان گاها شکایات واهی برخی مدیران ناکارآمد و جواب گریز و مسئولان نالایق روابط عمومی به چشم می‌خورد که کارشان فقط کسب شهرت و نام است! نمی‌دانیم این بی‌تدبیری برخی مدیران را قرار است چه کسانی پاسخ داده و جبران کنند؟

اما در خصوص حادثه‌ای که در شاهرود فارغان رخ داد باید گفت: این نخستین بار نیست که از نیش عقرب یکی روانه درمانگاه فارغان می‌شود و او را بدون دارو راهی بیمارستان حاجی آباد می‌کنند و…سابقه دارد….

در این میان اما شاید بی تدبیری و برخی عوامل دست به دست هم داد و موجب از دست رفتن نوجوان فارغانی شد! اما جالب اینکه می‌خواهند اتفاق را گردن والدین آن نوجوان بیاندازند، چون اصولاً مسئولان عزیز ما اصلا کوتاهی نمی کنند!؟

واقعاً نگران کننده است که نبود امکانات در حد پادزهر عقرب در اقصی نقاط استان و نبود مدیریت در یک مجموعه را چنین بی‌تدبیرانه پاسخ دهند و خود را خلاص کنند !

حال یک سؤال پیش می‌آید و آن اینکه کجا هستند آن گروه مطالبه‌گر که داد والدین این پسر بچه را فریاد کنند.؟ آن گروه مطالبه‌گر سوداگر شورای شهر و آن نماینده مجلس مطالبه‌گر کجا هستند؟! چرا سخنی از آنان در دفاع از محرومیت‌های بهداشتی و درمانی مردم نیست؟ چرا سخنی و فریادی از مطالبه‌گری در راستای دفاع از مردم به میان نمی‌آید؟

مردم باید بدانند در این میان برخی افراد در استان، فقط هنگام انتخابات پوستین مطالبه‌گری بر تن می‌کنند چرا که داستان فقط حکایت تلخ سیاست بازی و قدرت طلبی است که همواره در رگ‌های مطالبه‌گران قدرت در هرمزگان، جاری است! ..خسته شدیم بس که برخی به دروغ مردم را فریب می دهند تا کاسب آرای مردم شوند!

امیدواریم هر چه زودتر بت شکنان در رأس امور قرار گیرند ، داد مظلومان را بستانند و صدای واقعی مطالبه گران را شنوا باشیم.
والسلام

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا