شاید رئیسی نیازی به خروج از ایران نداشت!

پیش از رای‌گیری ۱۴۰۰ و حتی بعد از درآمدن اسم رئیسی از صندوق برخی با توجه به سابقه رئیسی و تحریم‌هایی که علیه او وجود دارد معتقد بودند که او برای خروج از ایران مشکل دارد.

بی‌شک آن‌هایی که ردصلاحیت گزینه‌های مردمی نزدیک به اصلاحات، احمدی‌نژاد و علی‌لاریجانی، مشاور آیت‌الله‌خامنه‌ای را برنامه‌ریزی می‌کنند و افول میزان مشارکت را به جان می‌خرند برای این بخش از بازی نیز برنامه دارند.

شاید روحانی و تیم مذاکره‌کننده‌اش رفع مشکلات رئیسی را در گفتگوهای اخیر پیگیری می‌کرد که تا اینجا طول کشید تا برای او مصونیت بگیرند یا معادلات جدید طراحی کنند.

شاید اصلا قرار نیست رئیسی رییس‌دولت باقی بماند و در ابتدای راه و تا زمانی که نیاز باشد از این جایگاه مانند آستان‌قدس، قوه‌قضاییه نیمه کاره جابجا شود!

شاید قانون اساسی را جابجا کردند و مدیراجرایی دیگری برای رفع امور مختلف جانمایی شد تا دیگر نیازی به خروج رئیسی از ایران نباشد.

شاید سعیدمحمد و سعیدجلیلی یا … معاون اول شدند و تمام امور را آن‌ها انجام دادند تا نیازی به ترک دژ حکومتی توسط رئیسی نباشد.

هر تئوری که پشت این رای‌گیری بود این بند را بی‌شک ماه‌ها بررسی و گزینه‌های مختلف و فرضیه‌های گوناگون را تحلیل کرده و رئیسی را با این همه هزینه وارد میدان کرده‌است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا