بوسه با حفظ پروتکل‌های بهداشتی

راشد انصاری

با توجه به شرایط کرونایی، بوسیدن و ماچیدن! و دیگر مشتقات و زیرمجموعه های آن تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد، و شاید برای خیلی ها این پرسش پیش بیاید:« پس تکلیف ملت چیست؟!»
نگران نباشید، ما برای روشن شدن اذهان عمومی موارد زیر را پیشنهاد می کنیم:
۱- پس از شلیک توپ تحویل سال و شنیدن صدای سُرنا و دهل ، از تلویزیون خودمان!(چون به رسانه های فارسی زبان دیگر کشورها اعتمادی نیست!) هم‌وطنان عزیز، در هنگام دیدن دوستی، فامیلی، عزیزی، که دل شان هوس بوسیدن شان را کرد، بهتر و صحیح تر آن است که کف دست خود را (فرقی نمی کند،چپ دست ها دست چپ، و راست دست ها دست راست شان)ببرند نزدیکی های دهان و بعد لب ها را خیلی عاشقانه و رمانتیک غنچه کرده، سپس یواشکی بوسه ای خوشگل بگذارند کف دست شان و بعد با حفظ پروتکل های بهداشتی کمی خم شوند به طرف جلو و از همان فاصله ی شرعی به سمت هدف(یعنی شخص مورد نظر) خیلی دقیق شلیک کنند.
هموطنان عزیز مراقب باشند شلیک ها به گونه ای هدفمند و دقیق باشد که درست به هدف بخورد، نه اشتباهی مثل برخی موشک ها در برخی کشورها هدف گیری ها دیمی از کار در بیاید، که هم زشت است و هم خسارات زیادی به بار خواهد آورد و دیگر جمع کردن قضیه کار حضرت فیل است!
۲- از آن جایی که از رو به رو بوسیدن، احتمال انتقال ویروس کرونا زیاد است، پس چه بهتر که از پشت یکدیگر را ببوسیم. به این صورت که شبیه خروس یک هویی به سمت سوژه حمله برده و درست پشت کّله ی طرف را ببوسیم. باور بفرمایید این نوع بوسیدن ها از برخورد با صورت زِبر و پرپشم بعضی ها که بهتر است!
۳- همچنین می توانیم در ایام عید به جای ماسک یک صورتک به چهره بزنیم که تمام صورت مان را بپوشاند و به جای لُپ های هم لُپ های آن صورتک را بوس کنیم(که به لحاظ شرعی نیز خدای ناکرده مشکلی پیش نیاید!) و آخر سر هم آن را با الکل ضد عفونی کنیم یا عوضش کنیم.
البته این کار یک اشکال دارد و آن هم این است که ممکن است صاحب صورتک‌ مثل بعضی ها که یک ماسک را تا چندین ماه فقط برای خالی نبودن عریضه می زنند، صورتک خود را هم تا پایان عید بدون تعویض و ضد عفونی کردن، به چهره بزنند! و خلاصه آن جا بشود جولانگاه ویروس جهش یافته و جهش نیافته و در حال جهش…
۴- و اما بهترین کار فرار است.یعنی به محضی که احساس کردید شخصی(حتی از جنس مخالف!) قصد بوسیدن شما را دارد، بلافاصله با دو فرار را بر قرار ترجیح دهید. هر چند شاعری، یعنی خودمان سال ها پیش فرموده بودیم:« هزاران بوسه از جنس موافق/ نمی ارزد به یک گاز مخالف»!
شایان ذکر است این پیشنهادات فقط تا پایان تعطیلات نوروز لازم الاجرا خواهد بود، بعد از ایام یاد شده هر کاری که خودتان صلاح می دانید بکنید!

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا