کارهای جشنواره فجر تا کجا پیش رفته؟

۱.فرآیند تماشای فیلم‌ها توسط داوران به پایان رسیده است.آنها فقط ۲ فیلم‌ را ندیده‌اند : فیلم “شیشلیک” عصر امروز، برای سومین بار، اصلاحات مورد نظر شورای پروانه نمایش را اعمال کرده و نسخه اصلاحی را به دبیرخانه جشنواره فرستاد.فیلم “قاتل و وحشی” هم فردا یا نهایتا پس‌فردا برای هیات داوران به نمایش درمی‌آید.

۲.به محض تماشای “قاتل و وحشی”، هیات داوران وارد جمع‌بندی شده و اسامی فیلم‌های بخش مسابقه را بین دوشنبه تا چهارشنبه همین هفته اعلام می‌کنند.

۳.تعداد فیلم‌های سودای سیمرغ این دوره، برخلاف تعداد بالای متقاضیان، نهایتا ۲۰ فیلم خواهد بود و بعید است از این تعداد فراتر رود.

۴.اسامی نامزدهای رشته‌های مختلف، در روزهای پایانی جشنواره و اسامی برگزیدگان نیز ۲۲ بهمن اعلام می‌شود.

۵.طی یکی، دو روز آینده، نامه مکتوب ستاد ملی کرونا به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و مجوز نمایش مردمی در تهران صادر می‌شود.

۶.برخلاف آنچه پیشتر عنوان شد، با تغییر وضعیت شیوع کرونا در استان‌ها، با تائید شورای کرونای هر استان، جشنواره امسال در مراکز استان‌ها نیز برگزار می‌شود.

۷.تعداد سینماهای مردمی جشنواره امسال، بیشتر از سینماهای مردمی سالیان گذشته است‌.هر سینما تنها می‌تواند ۳۰ درصد ظرفیت خود، بلیت‌فروشی داشته باشد.

۸.نمایش فیلم‌ها در سالن رسانه‌ها، از طریق قرعه‌کشی مشخص شده و مخاطبان سینماهای مردمی نیز باید بلیت‌های هر فیلم‌ را به شکل مستقل و جدا خریداری کرده و خبری از سری‌فروشی نیست.

۹.طی جلسه امروز بعدازظهر روابط‌عمومی جشنواره با انجمن‌ منتقدان، تکلیف ثبت‌نام منتقدان، طی یکی، دو روز آینده به آنها اطلاع داده می‌شود.

۱۰.مقر اصلی جشنواره (برج میلاد)، روزانه دو سانس بعدازظهر و عصر برای اهالی رسانه و منتقدان دارد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا