مصوبه قیمت‌دستوری رزم‌حسینی در فولاد لغو شد

دوستان زیادی می‌پرسند چرا از #پورابراهیمی تشکر می‌کنی! باید یاد بگیریم موضوعات را از هم تفکیک کنیم ، پورابراهیمی سر ماجرای وزیر شدن رزم‌حسینی لابی کرد رزم رأی بیاره! 《حالا به اشتباهش پی برده و اینجا کنار مردم ایستاده!》 ما استقبال می‌کنیم هر کسی از اشتباهش پشیمون بشه..

حسن روحانی، #وزیر_صمت را از دخالت در کار بورس و قیمت‌گذاری محصولات در بورس منع کرد.

رزم‌حسینی یک هفته صنعت فولاد و بورس کشور را به بحران کشید و در نهایت روحانی، آب پاکی را روی دست #رزم‌_حسینی ریخت و گفت همه سیاست‌گذاری‌ها توسط شورای عالی بورس است و از مداخلات غیرکارشناسی باید پرهیز کرد.

روحانی با بیان اینکه بورس سازوکارهای ویژه خود را دارد، تاکید کرد: سیاست گذاری‌های بورس باید از طریق شورای عالی بورس انجام گیرد و از مداخلات غیر کارشناسی در بورس باید پرهیز شود.

البته #مافیای_فولاد ساکت ننشسته و می‌خواهد از طریق مجلس، بار دیگر به بورس برای دادن رانت به شبکه مافیا، فشار بیاورد.

ببینیم در روزهای آینده کدام نماینده‌ها با پرچم پوپولیستی ارزان کردن میلگرد! به دنبال کمک به مافیای فولاد می‌روند.

درحالی که تا به امروز هم قیمت دستوری ۸۰ درصد قیمت جهانی است و هم میلگرد ارزان به دست مردم نرسیده و این رانت به جیب افرادی می‌رود که با تناژ بالا، در بورس کالا خرید و با قیمتی بالاتر از قیمت جهانی، به ملت می‌فروشند.

باید دید بعد از طرح رانتی #قیر_رایگان در مجلس، این بار کدام نمایندگان از رانت فولاد حمایت می‌کنند! و مافیای فولاد که در دولت و بورس شکست خوردند، به سراغ کدام نمایندگان مجلس، می‌روند.

به تک تک فعالان مجازی، مدیران بورس، دلسوزان کشور، نمایندگان مجلس از جمله #پورابراهیمی که به‌خاطر منافع ملی ایستادند تا منافع ملت و سهامداران عدالت زیر پای #مافیای_فساد له نشود، باید خسته‌ نباشید گفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا