صادق لاریجانی: عبدالله رنجبر پسرعمه من است اما《هابیل و قابیل》هم برادرند!

العجب! اگر هابیل، رئیس قضائیه بود و قابیل دزدی پشت دزدی می‌کرد از بانک سرمایه تا بنیاد تعاون ناجا اما حتی احضار نمی‌شد، حتما حضرت آدم، شک می‌کرد که پسرانش باشند!

آقای صادق لاریجانی، فرمودید عبدالله رنجبر پسرعمه من است اما《هابیل و قابیل》هم برادرند! العجب! اگر هابیل، رئیس قضائیه بود و قابیل دزدی پشت دزدی می‌کرد از بانک سرمایه تا بنیاد تعاون ناجا اما حتی احضار نمی‌شد، حتماً حضرت آدم، شک می‌کرد که پسرانش باشند!

۱- چرا گذاشتید پسرعمه! فرار کند؟

۲- اگر شما معتقدید پسرعمه‌تان قابیل است! وقتی بازپرس پرونده رسیدگی به فساد تعاونی ناجا می‌خواهد عبدالله را احضار کند، چه کسی بازپرس را احضار می‌کند و مانع از احضار و بازجویی از پسرعمه‌تان می‌شود؟

۳- ملت برای بدهکاری ۱ میلیاردی هم ممنوع‌الخروج می‌شوند، چطور عبدالله از مرز هوایی می‌پرد؟

۴- رسوایی دیگر، چرا دستور می‌دهید محمد امامی بازداشت شود؟ وقتی تنها اتهامش گران‌نمایی بوده است!

۵- هشت شرکت متعلق به امین کریمی و امیرحسین کریمیان چطور با شاهد دروغین و ساختگی کارتنخواب! به یکباره در دادسرا به امامی نسبت داده می‌شوند و خیلی تصادفی این ۲ نفر هم فرار می‌کنند!

۶- چرا برادرزاده‌های شاهرودی فرار کردند؟ امامی را به خاطر گران‌نمایی بازداشت کردید چطور احمد شاهرودی و صادق شاهرودی به راحتی از ایران خارج شده و بدهی این ۲ نفر هم شیفت روی امامی می‌شود!

*هیچ‌کس مدافع امامی نیست اما چطور حالا قاضی دادگاه، توانست کریمی و کریمیان را در انگلستان پیدا کند!

۷- رسوایی بزرگ دیگر: فکر نمی‌کردند رئیسی می‌آید و بازی‌ را بهم می‌زند و طبری بازداشت می‌شود و از سوی دیگر قاضی دادگاه بانک‌ سرمایه، حرف دادسرا را نمی‌پذیرد و سماجت می‌کند و 《 امین کریمی و امیرحسین کریمیان پیدا می‌شوند》 و مشخص می‌شود مافیای فساد چطور دنبال یک قربانی مانند امامی بوده!

۸- آیت‌الله لاریجانی چرا این‌قدر عجله بود تا دادگاه بانک سرمایه به عنوان دادگاه ویژه برگزار شود؟ تا حتی امکان تجدیدنظر برایش نباشد؟ تا فرصتی نباشد گاف‌های کیفرخواست افشا شود!

۹- آقای لاریجانی نگفتید قابیل‌تان در دبی و ترکیه املاک بزرگی دارد، چرا درخواست بازداشتش از طریق اینترپل را ندادید!

۱۰- اگر ما پابرهنه نمی‌آمدیم و قاضی هم تسلیم کیفرخواست می‌شد، احتمالاً الان عبدالله، در املاک دبی یا آلمان،《آب پرتقال》می‌خورد و به خاندان شاهرودی در عراق و امیرحسین کریمیان و امین کریمی در لندن پیغام می‌داد که محمد امامی عجب هابیلی بود!

حیف آیت‌الله یزدی این رسوایی را ندید!

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا