افزایش «پهنای باند» شهرهای مختلف هرمزگان

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان از انجام تغییرات ویژه در زمینه افزایش پهنای باند برای ارتقای سرعت اینترنت خانگی در این استان خبر داد.

امیر یگانه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: تغییرات فنی لازم به منظور بهبود و ارتقای کیفیت اینترنت خانگی و تجاری در هرمزگان در تمامی شهرها انجام شده است.

وی افزود: این اقدام در راستای سیاست‌های کلان وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران به منظور تقویت بسترهای دورکاری کارمندان ادارات و دستگاه‌ها، آموزش از راه دور دانش‌آموزان و دانشجویان و ضرورت ماندن مردم در خانه‌ها برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا انجام شده است.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان همچنین به اختصاص ۱۰۰ گیگابایت ترافیک رایگان به مشترکان اینترنت خانگی و اِعمال آن در تمامی اشتراک‌های فعال اشاره و عنوان کرد: شماره‌های تماس مخابرات از جمله ۲۰۱۱۷ برای اعلام خرابی، ۲۰۰۰ برای پرداخت بدهی و اطلاع از میزان بدهی تلفن‌های ثابت و همراه، ۲۰۲۰ و ۲۰۱۰ برای مشترکین دیتای خانگی و تجاری و ۱۱۸ برای اعلام شماره مشترکان نیز برای ارائه خدمات غیرحضوری در نظرگرفته شده است که به طور شبانه‌روزی در خدمت مردم برای پاسخگویی هستند.

یگانه ادامه داد: فرآیند بهبود پهنای باند به تناسب مصرف در هر منطقه مناسب سازی و اجرا شده و ادامه نیز خواهد داشت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا