۱۳ روستای جدید در هرمزگان به ۴G پیوستند

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان گفت: 13 روستای جدید از جمله روستاهای بزرگ و پرجمعیت هرمزگان از 3G به 4G در شبکه همراه اول ارتقا یافتند.

به گزارش اشکان نیوز ، امیر یگانه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ارتقاء سرعت و افزایش پهنای باند نسل چهار اینترنت ( ۴G ) در روستاهای استان ادامه دارد.

وی افزود: هفته گذشته ۳۰ روستای جدید را در استان به نسل سوم مجهز و از آن بهره‌برداری شد و اکنون ۱۳ روستای دیگر از جمله روستاهای پرجمعیت و بزرگ استان به نسل چهارم ارتباط همراه مجهز شدند.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان عنوان داشت: روستاهای بندزرک، گرو، کردر شهرستان میناب، دهنو (روئیدر بندر خمیر )، ماشنگی شهرستان رودان، توریان، نخلستان، صلخ شهرستان قشم، جگدان بشاگرد، خورگو، تازیان بالا، حسن لنگی و تنب بزرگ شهرستان بندرعباس به نسل چهارم ( ۴G ) اینترنت تجهیز شدند و پهنای باند در این مناطق ارتقا یافت.

یگانه با بیان این که روند ارتقای شبکه تلفن همراه و افزایش سرعت اینترنت در مناطق روستایی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مخابرات منطقه هرمزگان است، گفت: در این زمینه کار به طور مستمر ادامه دارد تا بتوانیم روستاهای هرچه بیشتری را نیز در زمینه نسل سوم و چهارم تلفن همراه ارتقا دهیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا