امیرمقدم، اصولگرایی که یقه آخوندی می‌پوشید ، اسناد موشکی و دفاعی را افشا کرد! چگونه از ایران گریخت؟

امیرمقدم(فرد سمت چپ تصویر با لباس سرمه‌ای) از طیف اصولگرایان بود که با نفوذ به جریان‌های مختلف توانست به نهاد ریاست‌جمهوری نفوذ کند و به گفته رسانه‌های غربی اسنادی را در اختیار طرف‌های اروپایی قرار دهد.

به گزارش اشکان نیوز ، این فرد که در دفتر محمدرضا باهنر نیز فعال بود در دولت یازدهم مسئول روابط‌ عمومی معاونت اجرایی یعنی محمد شریعتمداری شد.

نکته قابل تامل اینجاست که این فرد در اردیبهشت ۹۷ احضار می‌شود ولی مشخص نیست چگونه می‌تواند از ایران فرار کند.

رویترز در گزارشی نوشته بود اسناد یک تأسیسات مخفی موشکی را شخصی به نام «امیر مقدم، مسئول روابط عمومی و رابط پارلمانی حوز‌ه معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری دولت ایران در سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ (۹۲ تا ۹۷)» در اختیار این خبرگزاری قرار داده است.

امیرمقدم، متهم افشای اسناد موشکی ایران در کنار علی‌ربیعی، سخنگوی دولت روحانی

این فرد گذشته از سابقه اصولگرایی که دارد به مدت ۴ سال در نهاد ریاست‌جمهوری ایران از سال ۹۲ تا ۹۶ رفت و آمد داشته‌است و باید مشخص شود این فرد را چه کسی وارد دولت کرد و چگونه از ایران گریخت.

امیرمقدم، فردی که رویترز گفته اطلاعات محرمانه موشکی ایران را این فرد به دست رویترز رسانده، سال‌ها در کنار محمدرضاباهنر، چهره شاخص اصولگرایان فعالیت داشته‌است.

مسئولانی که امیرمقدم را تا لایه‌های نزدیک مقامات مختلف بردند تا وی به اسنادی دست پیدا کند امروز نباید پاسخگو باشند که چگونه این فرد اسناد فعالیت‌های موشکی را به دست رویترز رساند؟!

در بخشی از گزارش رویترز آمده که امیر مقدم مسئول سابق روابط عمومی و رابط پارلمانی معاونت اجرائی ریاست جمهوری اسلامی ایران در فاصله سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸، دو بار از تأسیسات ویژه و «مخفی» دیدار کرده و برای آخرین بار در سال ۲۰۱۸ که از آن دیدار کرده بود، هنوز تولید پودر آلومینیوم برای تولید سوخت موشک ادامه داشت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. آخه آدم نامردتوحتی اگه مخالف این نظام هم باشی باش،ولی چرااسرارنظامی ومملکتی رابرای خارجیهافاش میکنی.به خاطرامثال شماهاست که مملکت پیشرفت نمیکند.آقای امیرمقدم واقعاوجدان دردنمیگیری؟

  2. سربازان گمنام امام زمان این جاسوسان رو دستگیر کنید.این جاسوسها چطور رسوخ میکنند و انقدر راحت فرار میکنند.شما امید مردم هستید نفوذی ها رو در دستگاههای اطلاعاتی و اجرایی شناسائی کنید شما در مقابل شهدا مسئولیت خیلی بزرگی دارید.امید یک ملت به شماست.تلاشهاتون قابل ستایش ولی متاسفانه خیلی دشمن داریم.

  3. من فکر میکردم که ایشون یکی از منتقدان نظام و دولت هست و در تلگرام ایشون رو دنبال می کردم. باید اقرار کنم که نمیدونستم تا اینحد نامرده. من شخصاً منتقد بسیاری از سیاستهای کشورم هستم ولی اگر چیزی میگم و یا می نویسم بخاطر کمک به کشورمه. حتی اگه به مدیر یا مسئولی ناسزا بگم بازم حق خودم میدونم که باید صدای اعتراض بلند باشه تا مسولین به خودشون بیان. ولی خیانت، خیلی کار کثیف و غیر انسانیه.

  4. خیلی …، قلم …! این کنارشریعتمداری ربیعی، مدیردولت اصلاحات، نوشتیداصولگرا؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا