لیست کامل بدهکاران بزرگ بانک سرمایه/مافیای فساد چطور با دروغگویی، بدهکاران بزرگ بانک سرمایه را فراری داد

چطور ۸ هزار میلیارد بدهی بانک سرمایه در آن سال را پیگیری نمی‌کنید تا بدهی بانک و زیان انباشته به ۲۸ هزار میلیارد تومان برسد؟

۱-خاندان آیت‌الله‌ شاهرودی، #عبدالله‌_رنجبر پسر عمه صادق لاریجانی، موحدی داماد آیت‌الله نوری، مصطفی #انصاری (برادر انصاری ایران‌مال)، #مدلل (دلال بزرگ نفت و نهاده‌های دامی) و حاجی‌میری، اقدامیان و امیرحسن‌خانی (نماینده سابق مجلس) جزو بدهکاران اصلی‌ هستند،به تصاویر دقت کنید.

* در جلسه آخر دادگاه بانک سرمایه، به فراری دادن فاسدین، اعتراف کرده و نماینده حقوقی بانک سرمایه، اسامی فاسدین را پذیرفته است.

۲- در آن سال‌ها از بدهکاران ۸ هزار میلیاردی بانک سرمایه هدایتی، جهانبانی، مدلل، شاملویی، اقدامیان، موحدی، حاجی میری، امیر حسن‌خانی، خاندان شاهردوی و عبدالله رنجبر که بدهی‌های سرسام آوری به بانک مرکزی داشتند، کسی دستگیر می‌شود؟ خیر

*در حالی که محمد امامی در نهایت، اتهامش گران‌نمایی بوده، بازداشت می‌شود! اما افراد نامبرده در لیست بدهکاران ۸ هزار میلیاردی، بدون تسویه حساب رها می‌شوند.

۳-چطور ۸ هزار میلیارد بدهی بانک سرمایه در آن سال را پیگیری نمی‌کنید تا بدهی بانک و زیان انباشته به ۲۸ هزار میلیارد تومان برسد؟

۴-سال ۹۵ می‌گویید تنها دلیل دستگیری امامی فقط به خاطر اتهام گران‌نمایی در تهاتر یک ملک است. این اعتراف بزرگی است که وجود دارد.

*آیا منافع بانک سرمایه ایجاب می‌کرد در رایزنی با امامی، دنبال تسویه حساب دقیق باشید یا اینکه با بازداشت امامی (برای بدهی که پرداخت کرده و در نهایت اختلاف قیمت)، تمام بدهکاران بانک سرمایه که حتی یک ریال را هم پرداخت نکرده بودند را فراری دهید؟

بدهی ۸ هزار میلیارد تومانی بدهکاران مهم‌تر بود یا اختلاف ۵۰ میلیاردی بانک و امامی بر سر تهاتر یک ملک!؟

۵-آیا باور کنیم که بازی‌گردان این صحنه، مافیای فساد نبود؟ همان گروهی که امین کریمی را هم مخفی کردند!

آیا برای مبارزه با فساد به لیست بدهکاران بانک نگاه می‌کنند یا افرادی که تسویه کرده‌اند اما نحوه تسویه حساب‌شان مشکل دارد؟

۶-روش تحقیق بانک سرمایه چه بوده؟ روش تحقیق برای گیر انداختن امامی بوده یا روش تحقیق برای گرفتن طلب‌های بانک سرمایه از همه بدهکاران متواری؟

۷-تاریخ بازداشت امامی را نگاه کنید. کدام بدهکار در لیست، زودتر از امامی دستگیر می‌شود؟ باز بپرسیم بدهی ۸ هزار میلیاردی بقیه مهم‌تر بوده یا اختلاف نظر ۵۰ میلیاردی بین امامی و بانک؟

*حال آغاز رسوایی بدهکاران بزرگ بانک سرمایه، که مافیای فساد سعی کرد با راه انداختن شو و مانور روی اسم محمد امامی، آنها را پنهان کند:

عبدالله‌رنجبر (پسرعمه لاریجانی‌ها) از سال ۹۰ وام گرفته یعنی دو سال قبل از امامی؛ چرا ۹ سال است که بانک دنبال بازداشتش نبوده؟

در بانک سرمایه چه خبر بوده که عبدالله رنجبر در ورامین ملک ۴ میلیاردی را ۱۵۴ میلیارد قالب کرده!؟

شعبه ۸ چه اقدام قضایی روی رنجبر انجام داده؟ نه بازداشت نه تعقیب قضایی؟ در شعبه ۸ زیر نظر رئیس سابق قوه قضائیه چه اتفاقی افتاده که پسرعمه صادق لاریجانی، مورد تعقیب قضایی قرار نگرفته؟

چرا تا الان اسم رنجبر را در دادگاه نمی‌آوردید؟ تهاتر ملک ورامین ظالمانه است یا تهاتر ملک فرشته امامی؟ چرا رنجبر ممنوع‌الخروج نمی‌شود و فرار می‌کند؟

فرجی، نماینده حقوقی بانک در جلسه‌ای که صدایش در اختیار دادسرا می‌باشد، اعتراف کرده! که ملک امامی، ۱۲ برابر بیشتر ارزش دارد.

مافیای‌فساد با تبانی چه کسی، بحث گروگان‌گیری امامی را کلید می‌زند؟

آیا مافیای فساد این خواب را دیده بود که هیچ مبارزه‌گر با فسادی سراغشان نمی‌رود و با سوء‌استفاده از شوی مجازی و تیترهای مخاطب فریب مانند شهرزاد و اسم چند هنرپیشه می‌توانند عبدالله رنجبر، احمد و صادق شاهرودی، موحدی، حاجی میری، اقدامیان، امیر حسن‌خانی و … را فراری دهند؟

۸-چرا باید دادگاهی از بانک سرمایه که برای سال ۹۱ تا ۹۵ بوده به یکباره با دستور صادق لاریجانی مشمول دادگاه ویژه شود؟

چون آیت الله لاریجانی، ترجیح می‌داده با پرت کردن حواس افکارعمومی کسی سراغ پسر عمه‌اش عبدالله رنجبر نرود؟

رهبری سال ۹۷ گفتند هر کسی از این به بعد این تخلفات را انجام دهد، مشمول دادگاه ویژه می‌شود. در حالی که فرض بر صحت شکایت از امامی به خاطر گران‌نمایی یک ملک متعلق به سال ۹۱ تا ۹۵ بوده و پرونده تهاتر برای سال ۹۴ بوده است. چه ربطی به سال ۹۷ داشته است؟
چرا آیت‌الله صادق لاریجانی غیرقانونی مصر می‌شود دادگاه امامی بصورت دادگاه ویژه باشد؟
تصمیم داشتید با شوی رسانه‌ای و سناریوی کارتن خواب دروغین و استفاده از نام‌های جنجالی چند هنرپیشه توقع کاذب در افکارعمومی ایجاد کنند؟

همه عکس‌ها را در لینک زیر ببینید

 

View this post on Instagram

 

A post shared by صبا آذرپیک (@saba_azarpeik)

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا