آقای مرعشی! پورابراهیمی به اذعان خودش مستقل بوده و هیچ وقت اصولگرا نبوده است؛ از آب گل آلود ماهی نگیرید

اگر کسی در کشور می‌خواهد حسابرسی کند باید به حساب کسانی برسد که شرکت توسعه و آبادانی کرمان را درست کردند، ۱۵۰ میلیارد تومان صنعت مس ایران، ضررهایشان را از بیت‌المال دادند. باید به این رسیدگی کنند

به گزارش اشکان نیوز ، چندی پیش اعتماد آنلاین مصاحبه‌ای از سید حسین مرعشی منتشر نمود که وی در بخشی از آن در توجیه عملکرد خیریه مولی الموحدین به عملکرد شرکت توسعه و آبادانی و نقش پورابراهیمی در آن می پردازد و اینگونه ابراز می‌دارد:

آقای پورابراهیمی که گفتید یک مؤسسه به نام «توسعه و آبادانی» درست کردید. ما هم بسیار خوشحال شدیم. هر کاری ما کردیم او هم در اساسنامه‌اش آورد که آنها هم دوباره انجام دهند. ما هم گفتیم کار بسیار خوبی است. دو، سه سالی هم کار کردند، با بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان ضرر، ورشکست شدند و تمام شد… بعدها شرکت ملی صنایع مس بدبخت را به میان آوردند، تا ضررهایشان را بپوشاند. ضررهایشان را از شرکت مس دادند. اگر کسی در کشور می‌خواهد حسابرسی کند باید به حساب کسانی برسد که شرکت توسعه و آبادانی کرمان را درست کردند، ۱۵۰ میلیارد تومان صنعت مس ایران، ضررهایشان را از بیت‌المال دادند. باید به این رسیدگی کنند. من جواب مولی‌الموحدین را می‌دهم، آقای پورابراهیمی هم جواب آبادانی و توسعه را بدهد.

آقای مرعشی!!
جریان انقلابی در مبارزه با فساد، راست و چپ و مستقل نمی شناسد و انتظار مردم استان کرمان این است که بزودی عملکرد مولی الموحدین و توسعه و آبادانی در دادگاه صالحه، بررسی و با مسببین آن در هر جایگاه و منسبی برخورد شود.

برای مشاهده مصاحبه سید حسین مرعشی کلیک کنید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا