مرادی در نطق میان دستور: دولت صدای تخریب آلونک خانواده مظلوم بندرعباسی را نشنید/ آنهایی که باید پاسخگوی عملکرد خود در منطقه آزاد قشم باشند به تکاپو افتاده‌اند

نطق احمد مرادی نماینده مردم شریف هرمزگان در صحن علنی مجلس: دولت صدای تخریب آلونک خانواده مظلوم بندرعباسی را نشنید. -دولت گزارش دهد کدام بخش از مشکلات مردم را بهبود بخشیده است. -آنهایی که باید پاسخگوی عملکرد خود در منطقه آزاد قشم باشند به تکاپو افتاده اند. -عدم حضور رئیس جمهور در مجلس، توهین به ۸۵ میلیون جمعیت ایرانی است. -آقایان در بندرعباس آنقدر شیفته خدمت به مردم شده‌اند که حاضر نیستند با صندلی شهرداری خداحافظی کنند. -فرصت ‌طلب کسانی هستند که آپارتمان‌های بلندمرتبه می‌سازند و حق و حقوق شهرداری را هم پرداخت نمی‌کنند.

به گزارش اشکان نیوز ، نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد، خمیر در مجلس گفت: موضوع تخریب آلونک متعلق به یک زن سرپرست خانوار بندرعباسی توسط شهرداری به کل دنیا مخابره شد؛ چطور دولت صدای این خانواده مظلوم را نشنید؟

احمد مرادی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۲ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: شهادت مظلومانه شهید “محسن فخری زاده” دانشمند به نام جمهوری اسلامی را محضر مقام معظم رهبری و امت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت عرض می کنم.

نماینده بندرعباس، قشم ابوموسی، حاجی آباد، خمیر در مجلس افزود: دشمنان قسم خورده بدانند که با این اقدامات مذبوحانه خود نمی‌توانند جلوی اراده و اعتقاد مردم ایران در رسیدن به اهداف متعالی خود را بگیرند و منتظر عواقب شوم این گستاخی باشند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: موضوعی که طی روزهای گذشته در رسانه‌ها و فضاهای مجازی مطرح شد و دل تمامی انسان های آزاده را به درد آورد، تخریب آلونک متعلق به یک زن سرپرست خانوار بندرعباسی توسط شهرداری بود.

وی ادامه داد: خدای متعال صدای ضجه های این کودک بینوا را شنید و به کل دنیا مخابره کرد؛ سوال اینجاست که چطور دولت صدای خانواده مظلوم را نشنید؟ چرا وزیر کشور که مسئولیت مستقیم دارد در این موضوع هیچ عکس العملی از خود نشان نداد؟ چرا اجازه داده شد که عواملی دست به کار شوند و زندگی شخصی این خانواده را مورد کنکاش قرار دهند تا به ناحق این زن بی پناه را فرصت طلب جلوه دهند.

مرادی در ادامه مطرح کرد: همه می‌دانیم فرصت‌ طلب کسانی هستند که آپارتمان های بلندمرتبه می سازند و حقوق شهرداری را هم پرداخت نمی‌کنند، اما مدعی سهم‌خواهی بیشتر هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان ادامه داد: این موضوع در هر کشوری اگر اتفاق می افتاد، حداقل بالاترین مقام مسئول در سطح ملی استعفا می‌داد، اما در بندرعباس آقایان آنقدر شیفته خدمت به مردم شدند که حاضر نیستند با صندلی شهرداری خداحافظی کنند.

دولت گزارش دهد کدام بخش از مشکلات مردم را بهبود بخشیده است

وی با بیان اینکه متأسفانه در دولتی که به اصول قانون اساسی توجه نمی‌شود، ضعیفان ضعیف‌ تر و حقوق آنها پایمال تر می‌شود، ادامه داد: دولت گزارش دهد کدام بخش از مشکلات مردم را اصلاح کرده و بهبود بخشیده است؛ وضعیت ارز و طلا، قیمت و کیفیت خودرو، اشتغال، مسکن و معیشت مردم کدامیک؟ این دولت با اهمال کاری های خود کار دولت بعدی را با چالش جدی روبه‌رو کرده است.

مرادی تاکید کرد: مردم انتظار دارند این مجلس انقلابی حداقل رئیس‌جمهور را به صحن علنی کشانده و وی را وادار به پاسخگویی کنند.

آنهایی که باید پاسخگوی عملکرد خود در منطقه آزاد قشم باشند به تکاپو افتاده اند

نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد، خمیر در مجلس با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خاطرنشان کرد: مشکلاتی زیادی است که مردم در استان هرمزگان سالیان سال با آن مواجه هستند، این استان بزرگترین و مهمترین پالایشگاه‌ها، بنادر صنایع، مناطق آزاد تجاری دارد و سهم مردم استان از این فرصت ها فقط و فقط آلودگی، افزایش نرخ بیکاری، افزایش آمار تصادفات منجر به مرگ و میر و افزایش مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی است .

مرادی اظهار کرد: در این جلسه می خواهم از حسن اعتماد شما نمایندگان بزرگوار در اجازه تحقیق تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم تشکر می کنم؛ آنهایی که بایستی پاسخگوی عملکرد خود در منطقه آزاد قشم باشند به تکاپو افتاده اند و با جمع کردن امضا و تشکیل جلسات متعدد، وامصیبتا سر می‌ دهند که مجلس قصد دارد خواب آنها را آشفته کند.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به بودجه ۱۴۰۰، مطرح کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ در حال رسیدگی است انتظار این بود که رئیس جمهور در مجلس حضور پیدا کند، ولی متاسفانه به علت ترس از بیماری کرونا حضور نیافت.

مرادی با اشاره به عدم حضور رئیس جمهور در صحن علنی ادامه داد: این گونه حرکت‌ها توهین به ۸۵ میلیون جمعیت ایرانی است؛ آقای رئیس جمهور مطمئن باشید با کرونا نمی میرید، چرا که مرگ در حین خدمت توفیق می‌خواهد. حتما سرگذشت شهدای گرانقدر همچون شهید رجایی، باهنر، حاج قاسم سلیمانی دانشمندان هسته‌ای، شهید بهشتی و شهدای سلامت و امثال آنها را بررسی کنید و سرنوشت حاکمان خائن به مملکت را هم. انتخاب با خود شماست اگر می خواهید این شعر شامل حال شما نباشد؛

عرصه سیمرغ نه جولانگه توست/ عرض خود میبری و زحمت ما میداری

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا