آقایان بزرگان، یک جای کار می‌لنگد

از رسانه‌های دولتی و اصلاح‌طلب که انتظاری نبود اما حتی برخی روزنامه‌های جریان انقلاب مثل روزنامه جوان هم از بکار بردن این واژه دریغ کردند!

حمید رسایی: از دیروز که خبر شهادت دکتر محسن فخری‌زاده در رسانه‌ها منتشر و به دنبالش پیام‌های تسلیت شخصیت‌های مختلف سیاسی و نظامی صادر شد، یک خط پرقدرت با عملیات روانی گسترده، تلاش می‌کرد تا این خادم بزرگ مردم و انقلاب اسلامی، در رسانه‌ها بویژه در بخش‌های خبری سیما به عنوان #شخصیت_و_شهید_برجسته_هسته‌ای معرفی نشود!

اگر پیام تسلیت روحانی، لاریجانی، صالحی، ظریف، شمخانی، دهقان، کمالوندی، وزیر دفاع و حتی سردار باقری و سردار سلامی را مرور کنید، متوجه می‌شوید که این شخصیت‌ها برای این شهید تعبیر #دانشمند_هسته‌ای را بکار نمی‌برند!

در پیام منتشر شده ابتدایی محسن رضایی هم این واژه بکار نرفته و بعدا اضافه می‌شود! کاملا مشخص است که ستادی تلاش می‌کرده آنها را منصرف کند!

از رسانه‌های دولتی و اصلاح‌طلب که انتظاری نبود اما حتی برخی روزنامه‌های جریان انقلاب مثل روزنامه جوان هم از بکار بردن این واژه دریغ کردند!

صدا و سیما که هچ، گیج و میج بود! یکبار می‌گفت ترور شخصیت دفاعی یا چهره تحقیقات علمی و گاهی هم از این شهید به عنوان “دانشمند” یاد می‌کرد اما دانشمند چی، معلوم نبود!

تا اینکه ابتدای یک پیام مهم، تکلیف همه را مشخص کرد و تلاش جریانی که با عملیات روانی گسترده – و تا حدودی هم موفق – به دنبال خارج کردن نام این شهید بزرگ از دایره دانشمندان هسته‌ای کشور بود، ناکام ماند.

پیام امام خامنه‌ای درباره شهادت شهید دکتر محسن فخری‌زاده با این جمله آغاز شد: “دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشورمان جناب آقای محسن فخری‌زاده…”

آقایان بزرگان! یک جای کار می‌لنگد! چه مرکزی تلاش می‌کرد مسئولان عالی را به خطا وادارد؟! این خود سانسوری درباره چنین سرمایه‌ای خودش یک ترور بود! سوگمندانه این ترور ناخواسته و ناباورانه به دست شما در حال انجام بود!

هدف از حذف نام این شهید بزرگ از دایره دانشمندان هسته‌ای چه بود؟ همه شما می‌دانستید این شهید در موضوع هسته‌ای کشور چه گوهری بود. سئوال این است که چه کسانی و با چه استدلالی شما را قانع کردند تا دور واژه “هسته‌ای” پیامتان خط بکشید! وقتی دشمنان ما هم برجستگی شهید در این حوزه را می‌دانستند و بارها از او نام برده بودند.

حذف نام این شهید چه پروژه‌ای را تقویت می‌کرد؟ در همان ساعات نخست پس از ترور و نمایان شدن این خط عملیات روانی در توییتی تاکید کردم که خط سازش، این ترور را ضربه‌ای به پروژه‌ مذاکراتی‌اش با جو بایدن می‌بیند.

این سامانه نه فقط این بار که در بزنگاه‌های دیگر هم فعال بوده همانطور که در آستانه توافق ننگین برجام توانست حتی برخی رسانه‌های جبهه انقلاب و منتقد برجام را هم قانع کند تا از این توافق پرابهام و با ساختار ضعیف برای لغو تحریم‌ها به عنوان یک توافق متعادل و متوازان یاد کنند! این سامانه حتی توانست فرماندهان عالی سپاه و ستاد کل نیروهای مسلح را قانع کند تا بابت پیروزی توافق هسته‌ای لوران (که مقدمه برجام بود) به رهبر انقلاب تبریک بگویند و …

من طلبه کوچک همینقدر می‌فهمم که یک جای کار می‌لنگد…

افشاگری فریدون عباسی روی آنتن زنده

عده‌ای دستور دادند که نگوییم شهید فخری زاده دانشمند هسته‌ای بوده است!

دکتر عباسی، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی: «اینها هنوز دنبال سیب و گلابی برجام هستند. به من گفتند نگو فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای بوده. آیا این درست است؟ من باید کتمان حقیقت کنم چون آقایان این‌طور می‌خواهند؟ باید بگویم چه کار می‌کرده؟ فوتبال بازی می‌کرده؟»

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا