ثبت فروش بی‌سابقه بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومانی برای اولین‌بار در تاریخ شرکت مس/رشد ۱۲۷ درصدی فروش فملی در آبان‌ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته

اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی مس گفت: کل فروش شرکت ملی صنایع مس ایران تا پایان آبان‌ماه سال جاری با همت و تلاش تمامی پرسنل صنعت مس سال جاری به عدد 23 هزار و 85 میلیارد تومان رسید. به گفته سعدمحمدی کل فروش سال گذشته شرکت مس برابر با 22 هزار...

دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: کل فروش شرکت مس تا پایان آبان‌ماه سال جاری با همت و تلاش تمامی پرسنل صنعت مس به عدد ۲۳ هزار و ۸۵ میلیارد تومان رسید. به گفته سعدمحمدی کل فروش سال گذشته شرکت مس برابر با ۲۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود در حالی که شرکت مس در هشت‌ماه سال ۹۹ موفق به فروش بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان شد.

به گزارش اشکان نیوز،‌ مدیرعامل شرکت مس با اعلام این خبر و با بیان این‌که فروش هشت‌ماهه شرکت ملی صنایع مس ایران در سال گذشته برابر با ۱۳ هزار و ۹۸۲ میلیارد تومان بوده است، افزود: این میزان فروش، رشد ۷۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

وی افزود: همچنین شرکت ملی مس در آبان‌ماه موفق به کسب درآمد ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۲۷ درصدی داشته است.

مدیرعامل شرکت مس تصریح کرد: میزان فروش شرکت مس در آبان‌ماه سال گذشته ۱۶۹۲ میلیارد تومان بوده است.

سعدمحمدی در پایان با تشکر از زحمات تمامی پرسنل صنعت به‌ویژه کارکنان امور فروش شرکت مس گفت: افزایش درامد شرکت مس برخلاف بسیاری از شرکت‌های دیگر تنها ناشی از نرخ تسعیر ارز نیست و بخشی از این افزایش درآمد بر پایه افزایش در تولید و فروش شکل گرفته است.

گفتنی است، اخیر رییس هیات عامل ایمیدرو در جلسه پایش شرکت مس از سوی ایمیدرو، افزایش درآمد و سود شرکت مس را تنها ناشی از نرخ تسعیر ارز ندانست و تاکید کرده بود بر پایه آمار افزایش ۴۰ درصدی سود شرکت مس، حاصل عملکرد واقعی و افزایش تناژ تولید و فروش است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا