واکنش شدید استاندار هرمزگان به حادثه تخریب منزل زن سرپرست خانوار: عاملان این تصمیم مورد برخورد اداری و قضایی قرار می‌گیرند

به‌ دنبال انتشار خبر خودسوزی و مرگ این بانوی ۳۵ ساله درفضای مجازی، فاطمه نوروزیان افزود: این خانم اکنون با ۱۷ درصد سوختگی از ناحیه دست و قفسه سینه، در بخش سوختگی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری است. گفتنی است: خانم با تخریب اتاقش توسط شهرداری بندرعباس دیروز خودسوزی کرده بود. سؤال اینجاست تخریب این خانه با دستور کدام مقامات مسئول صورت پذیرفته است؟

به گزارش اشکان نیوز ، فریدون همتی استاندار هرمزگان که امروز برای سرکشی به وضعیت راه‌های شرق هرمزگان و بازدید از پروژه نفتی عظیم ملی در جاسک و سیریک بسر می‌برد ، ساعتی قبل با اطلاع از اتفاق رخداده در تخریب منزل یک زن سرپرست خانوار در بندرعباس توسط عوامل شهرداری و یگان حفاظت اراضی مسکن ، ضمن تماس تلفنی فوری با شهردار بندرعباس ، با انتقاد از این اقدام ، بر برخورد جدی با عاملان این تصمیم نادرست و غیراصولی تأکید کرد.

وی همچنین عنوان داشت: این اقدام افکار عمومی را جریحه‌دار کرده و در حالی‌که می‌شد با برخورد و روش مناسب قانون را درست و صحیح اجرا کرد که متأسفانه ، اوج بی‌تدبیری در این زمینه صورت گرفته و باید عاملان این تصمیم به‌شدت مورد پیگرد قرار گیرند.

استاندار هرمزگان گفت: هر چند اقدام غیرقانونی در تصرف اراضی ملی نباید صورت گیرد ، اما نوع رفتار این چند مأمور شهرداری و بی‌دقتی و بی‌تدبیری در این زمینه کاملاً مشهود بوده و چهره کارکنان شهرداری را خدشه‌دار کرده‌اند که بنده بجای عاملان این اتفاق از این خانواده و مردم عزیز عذرخواهی می‌کنم.

همچنین شهرداری بندرعباس با دستور استاندار ملزم شده تا ضمن دلجویی از این بانوی آبرومند و کودکان آنان، به شکل مقتضی این عمل نادرست را جبران کند و کمیته امداد نیز مشکل مسکن این زن و فرزندانش پیگیری و رفع کند.

واکنش نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی

شایان ذکر است که مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر مرگ بانوی جوان بندرعباسی را پس از خودسوزی تکذیب کرد.

به‌ دنبال انتشار خبر خودسوزی و مرگ این بانوی ۳۵ ساله درفضای مجازی، فاطمه نوروزیان افزود: این خانم اکنون با ۱۷ درصد سوختگی از ناحیه دست و قفسه سینه، در بخش سوختگی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری است.

گفتنی است: خانم با تخریب اتاقش توسط شهرداری بندرعباس دیروز خودسوزی کرده بود.

سؤال اینجاست تخریب این خانه با دستور کدام مقامات مسئول صورت پذیرفته است؟

منزل تخریب شده در محله ۲۲ بهمن شهر بندرعباس واقع در بلوار ثارالله قرار داشت که تخریب خانه این زن سرپرست خانوار به علت تصرف غیرقانونی قلمداد می‌شود و این در حالی است، همان حوالی شهرداری بندرعباس با خشک کردن دریاچه آن منطقه اقدام به فروش زمین برای نمایشگاه ماشین کرده بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا