انتخابات مدیران مسئول رسانه ها لکه ننگ دیگری در کارنامه دولت روحانی

علی نظری (سردبیر روزنامه مستقل)

شبکه ای مافیایی در درون معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد ریشه دوانیده است!
این شبکه مافیایی امسال بعد از۱۶سال مجبور شد در هجدهمین دوره انتخابات هییت نظارت برمطبوعات تغییر کاندیدا بدهد

.پدر خوانده در این دوره “یارغارش”خویش را مامورکرد تاانتخابات را هدایت ومهندسی نماید.
ماحصل این مهندسی کسب رای ۱۰۳۰ عددی پدرام پاک آیین بود.

دغل بازی،رقابت نابرابر،پمپاژ امکانات پنهان به سمت یک کاندیدا(نظیر تحویل لیست تلفن های۴۰۰۰ مدیرمسئول،رفع محرومیت ۵۰۰ مدیرمسئول محروم شده در روزقبل از انتخابات به نفع کاندیدای مورد نظر “آقای مافیا” گوشه ای از تلاش های جریان مافیایی برای حذف و تحقیر کاندیداهای اصولگرا(مقدم و کربلایی) و کاندیدای اصلاح طلب(مهدی رحمانیان) بود!

وزیرمحترم ارشاد بعنوان عالیترین مقام دولت روحانی در حوزه فرهنگی اصلا اعتنایی به این آبرو ریزی بزرگ نمی کند!انگار که این همه افتضاح یا دخالت آشکار بخشی از کارکنان معاونت مطبوعاتی در انتخابات اخیر را نمی بیند؟

بعنوان نمونه شب قبل از انتخابات،فردی از افراد با نفوذ اداره کل مطبوعات با مدیرمسئول روزنامه صدای اصلاحات برای رای دادن به پدرام پاک آیین تماس می گیرد و یا دخالت برخی از ادارات کل استانها به نفع پاک آیین را نادیده می گیرید،جناب وزیر آیا مجموعه این همه موارد عدیده تخلف مایه شرمساری دولت روحانی نیست؟

کمیسیون اصل۹۰ مجلس یازدهم باید به افتضاح دخالت دولت در رقابت انتخاباتی مدیران مسئول ورود نماید..

دولت و شخص آقای روحانی بخوبی می دانند،آقای رییس جمهور برای کسب رای در دو انتخابات ۹۲ و ۹۶چگونه دست نیاز و تمنا به سمت مطبوعات اصلاح طلب دراز کرد تا آقای حسن روحانی دو دوره رییس جمهور شود!

انتخابات هجدهمین دوره هییت نظارت،لکه ننگی بر پیشانی دولت به” اصطلاح تدبیر و امید” است. که حاضر نشد اصل بیطرفی در انتخابات مدیران مسئول را رعایت کند!

اما اکنون که سیستم مافیای مطبوعاتی از حمایت غیر مستقیم دولت در این انتخابات بهره مند است، بهترین شیوه تقابل با این مافیابازی انتخاباتی، کنارکشیدن نفرات دوم تا هفتم مرحله اول در مرحله دوم است!تا آحاد مختلف مردم و افکار عمومی پی به مهندسی شدن انتخابات هییت نظارت ببرند.

تحریم انتخابات مهندسی شده مدیران مسئول هییت نظارت برمطبوعات بهترین راهبرد مدیران مسئول آزاده و فرهیخته کشور است.کنار کشیدن شش کاندیدای حایز بیشترین رای در انتخابات مرحله اول، می تواند بهترین رفتار اعتراضی به ظلم بزرگ دولت، وزارت ارشاد و معاونت مطبوعاتی به مدیران مسئول رسانه های کشور باشد.ا

اگر این انتخابات کاملا فرمایشی در مرحله بعدی بدون حضور رقبا برگزار شود، دستگاه‌های نظارتی و امنیتی در این مورد مهم، حساس خواهد شد و تاریخ هم در باره آخرین انتخاباتی که این دولت برای رسانه ها برگزار کرد به قضاوت خواهد نشست!؟

عملاً باتحریم مرحله دوم انتخابات پرمسئله و یک‌طرفه،غیر رقابتی توسط مدیران رسانه های کشور، می توان به آقای روحانی پیام داد که دولتش انصافا نهاد انتخابات رکن چهارم دموکراسی را با این نحوه برگزاری مضحک به سخره کشیده است!

ازسوی دیگر مدیران مسئول تحریم کننده به روشنی به”جناب مافیا”پیام خواهند داد که قصد ندارند در “شوی انتخاباتی مرحله دوم”هیزم تنور چنین رقابت نابرابر و غیر دموکراتیکی باشند!؟

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا