طنز کلپک سلام| اهسته، معتادان مشغول بکارند

کاظم گلخنی

به گفته مسئولین حدود ۷۱ درصد معتادان استان هرمزگان شاغل هستند.
البته باید در همین مقدمه عرض کنیم
در این مملکت معتادان معمولا کسانی هستند که با لباس های رنگ و رو رفته کنار خیابان به خواب موقت یا دایم رفته اند و افراد معتاد صاحب ثروت و مکنت نه تنها معتاد محسوب نمی شوند بلکه با القابی نظیر ؛ حاج آقا ، جناب استاد عزیز و عالیجناب نیز خطاب می شوند .

به همین دلیل به سراغ تعدادی از این عزیزان معتاد رفته ایم و در مورد نحوه کسب و کار آنها گفتگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید…

اولین معتاد جوانی نخبه در عرصه صنعت هوا فضا می باشد او تاکنون چهل بار به کرات دیگر سفر کرده است .
وی قصد دارد در صورت سنکوپ نکردن در آخرین تلاش خود تا سیاره کیوون صعود کند.

بفرمایید چطور به این موفقیت دست یافتید؟ بنام خدا و با سلام به همه همکارانم بخصوص بچه های ناسا ، باید عرض کنم معتادها کرونا نمی گیرن در وهله دوم جنس خوب و دوستان بد در صعودهای حقیر تاثیر زیادی داشتند ، البته در این عرصه خطرات بسیاری وجود دارد و تا کنون بسیاری از همکارانم هنگام صعود به فضا جان خود را از دست داده اند.

شما از مسئولان چه توقعی دارید ؟ روی دیوار یک ساقی شیشه نوشته بود به کسانی که روی از زمین می خزند از تجربیات پروازت سخن مگو

خوب دوستان عزیز حال این فضانورد گویا چندان مساعد نیست اینکه وی را با تلاش هایش برای صعود به سیاره کیوون تنها می گذاریم.
در ادامه
با یکی دیگر از شاغلین معتاد که شغل بسیار خطرناکی دارد به گفتگو می پردازیم.بفرمایید جنابعالی در چه عرصه ای مشغول بکار هستید ؟ اینجانب فعال حوزه فلزات نه چندان گرانیها هستم و با همکارانم در تاریکی شب به سراغ کابل های برق می رویم و با بریدن بخشی از آنها و فروختنش به ضایعاتی ها باعث به جریان افتادن چرخ صنعت تولید فلزات می شویم.

آیا این شغل همان دزدی نیست؟ در دنیای امروز با این همه سرقت و رانت خواری و اختلاس این کار ما تقریبا یک جور شوخی هست تا دزدی ، در ضمن ما در هدفآن نیازمان کابل برق بر می داریم اما ژن های خوب و اقازاده ها در حد سیر کردن هفتاد نسل بعد از خودشان مملکت را چپو می کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا