طنز کلپک سلام| قشم و توسعه راهبردی

کاظم گلخنی

با افزایش هزینه های جاری  و کمبود بودجه ، جلسه مهمی در منطقه آزاد قشم برگزار شد. رییس جلسه با نگرانی به حاضران گفت؛ دوستان ما طبق معمول همیشه بی پول شده ایم و لذا تا ظهر وقت دارید طرح های درآمدی خود را  اعلام کنید.حالا برید خوب فکر کنید که اوضاع خوب نیست.

سرانجام حوالی امروز بسته  پیشنهادی نخبگان حاضر در جلسه  تهیه شد و یکی از مدیران پیشنهاد مذکور را  اعلام کرد:
به نام خدا با توجه به توانایی شگفت انگیز منطقه آزاد در جذب سرمایه و ۳۰سال توسعه موفق ، بسته پیشنهادی افزایش درآمد قشم در سه بخش تقدیم می شود.
بخش اول
نصب صندوق کمک به منطقه آزاد در معابر عمومی، برگزاری کنسرت خیریه و جشن گلریزان برای محرومان و مدیران منطقه آزاد.

بخش دوم
موارد زیر شامل جریمه هایی از ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است و شهروندان خاطی ملزم به پرداخت هستند .
قدم زدن بدون ماسک و بی هدف در سطح شهر ، بی توجهی به لوازم تولید چین ، غر زدن و چانه زدن با فروشنده های چینی ، بی اعتنایی به مجسمه امام قلی خان ، تعجب کردن از نرخ گران میوه و خشکبار ، انتقاد از مدیریت مناطق آزاد در پیام رسان های داخلی  و دیر گذاشتن کیسه زباله دم در و همچنین  انتقال بیماران اورژانسی از جزیره به بندرعباسَ، دعا نکردن به جان مدیران نیز شامل جریمه نقدی می باشد .

در ضمن به افرادی که در برگزاری همایش های مهم مشارکت و نرخ بیکاری جزیره را زیر چهار درصد اعلام کنند تخفیف داده می شود. همچنین حضور پررنگ هنگام برگزاری مراسم کلنگ زنی، قربون صدقه رفتن مدیران ارشد نیز شامل اهدای هدایای نفیس می شود.

بخش سوم
موارد ذیل اضافی و مستهلک تشخیص داده شده و زیر قیمت بازار تعویض یا به فروش می رسد؛
تعویض سد پی پشت و گوران با یک واحد آپارتمان دو خوابه در خیابان فرشته ، فروش همه ی قندیل های غار نمکی،  تعویض هزار هکتار از جنگل حرا با همه ی جک و جونورهایش با یک چمدان دلار ، فروش غار خربس قیمت توافقی!!
، فروش تعدادی دلفین در حد نو، بدون زدگی ، تعویض تخم لاک پشت های پوزه عقابی با چند صفحه تخم مرغ ، فروش تپه ماهورهای حد فاصل درگهان تا سوزا ، فروش ۳ دانگ از قلعه پرتغالی ها ، تعویض دره ستاره ها با پنج قالب کره صد گرمی، فروش از دم قسط مجسمه امام قلی خان،  اجاره باند فرودگاه جهت گل کوچیک و همچنین اجرای برنامه سلفی با  مدیران ، هر سلفی یک میلیون تومن ، متقاضیان می توانند با در دست داشتن پول نقد در اسرع وقت به ما مراجعه نمایند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا