شرکت مس مکتشف نمونه سال ۱۳۹۸ استان کرمان شد

«حیدر ضیغمی» مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس با اعلام این خبر گفت: اکتشاف به عنوان اولین حلقه از زنجیره توسعه پایدار جایگاه ویژه‌ای در نگرش دکتر اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به توسعه دارد؛ به‌طوری‌که در سال گذشته بیش از ۷۰ هزار متر حفاری توسط شرکت مس انجام…

«حیدر ضیغمی» با اعلام این خبر گفت: اکتشاف به عنوان اولین حلقه از زنجیره توسعه پایدار جایگاه ویژه‌ای در نگرش دکتر اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به توسعه دارد؛ به‌طوری‌که در سال گذشته بیش از ۷۰ هزار متر حفاری توسط شرکت مس انجام شد که ۷۰ درصد افزایش نسبت به سال ۹۷ داشت و با این میزان حفاری شرکت مس توانست ۵۳۰ میلیون تن ماده معدنی جدید با عیار ۰.۵ درصد به ذخائر خود اضافه کند.

به گزارش «مس پرس» وی افزود: خرسندیم که با تلاش و مجاهدت پرسنل خدوم شرکت مس و با کشف ۵۳۰ میلیون تن ماده معدنی جدید علاوه بر این‌که جایگاه کشور عزیزمان ایران را در عرصه بین‌المللی در زمینه ذخائر مس ارتقا دادیم، توانستیم عنوان مکتشف نمونه سال ۱۳۹۸ را از آن شرکت مس کنیم.

مشاور مدیرعامل شرکت مس با اشاره به شعار سال ۱۳۹۹ گفت: در سال جدید که با عنوان سال «جهش تولید» ازسوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است شرکت مس با دستورات دکتر سعدمحمدی برنامه انجام  ۱۰۰ هزار متر حفاری عمقی را در دستور کار دارد که امیدواریم به‌زودی خبرهای خوشی در زمینه ارتقای ذخائر مس کشورمان اعلام کنیم.

گفتنی است در پیام معرفی شرکت ملی صنایع مس ایران به عنوان مکتشف نمونه سال ۱۳۹۸ استان کرمان که به امضای «محمدجواد فدائی»، استاندار کرمان رسیده است خطاب به دکتر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت مس آمده است:

جناب آقای اردشیر سعدمحمدی
مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس ایران

از بودن تا شدن فاصله ای است که فقط با همت بلند و توکل به خدا می‌توان آن را پیمود. می‌توان با نگاهی جستجوگر به همه مفاهیم کارکردی زندگی، جهت و مفهومی بخشید. اکنون که تدبیرها، تلاش‌ها و پویش‌های جنابعالی به خوش وقتی به ثمر نشسته و شما را در سرزمین کریمان ایران به عنوان مکتشف نمونه سال ۱۳۹۸ مفتخر نموده است، ضمن تقدیر از شما و پاسداشت ارزش‌های معنوی فعالیت‌های صورت گرفته، از بارگاه خداوند برایتان سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت دارم.

محمدجواد فدایی
استاندار کرمان

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا